29 januari 2015

I like


Lite typ Hitchcockstämning att pigga upp sig med. :)

Torsdagstema

9 kommentarer:

  1. Haha.. nu piggnaden jag genast till. Höll ju nästan på att somna här framför datorn ;-) En riktigt läcker och lyckad bild som tagen hur en riktig rysare ! Fåglarna.. men hur lyckades du fånga så många ??

    SvaraRadera
  2. ..som tagen UR skulle det stå !

    SvaraRadera
  3. Vad gör man inte för att piggna till dessa mörka dagar!

    SvaraRadera
  4. Alla sätt är bra utom de dåliga Hihi
    Ha en fin dag
    Meta

    SvaraRadera
  5. Ja, den bilden passade verkligen till den filmen! Fin, dock ... det vet jag inte om jag tänkte en endaste gång när jag såg filmen däremot ;)

    SvaraRadera
  6. Ja du, den bilden hade verkligen passat perfekt till fåglarna. Nu vet jag inte om just den filmen var så uppiggande - eller ja, det var den ju. Satt som på en sträckbänk...

    Bilden är superfin!

    SvaraRadera
  7. Hahaha, ja, ingen gör en så alert som lite skräckkänsla! Som zombien i vårt vardagsrum...

    SvaraRadera