03 februari 2015

Redo 2


Tisdagstema - Snö

8 kommentarer:

  1. Ha! Så illa ska det väl ändå inte gå så att du är på väg att drunkna i snön! :-D

    SvaraRadera
  2. Kanske är det bra att alltid vara redo för allt. En elev voltade med bilen sin rakt ned i ett dike där det var vatten under snön så kanske har du helt rätt. En annorlunda tolkning av temat.

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ja inte hoppar jag in i sjön/bäcken bara för att testa;-) Räddningsringen mår vara redo, jag är det inte;-)

    SvaraRadera
  4. Ramla i ån undviker jag helst så här års......men man kan ju aldrig veta. ;)
    Kan också meddela att du står i en turfzon när du fotar......herregud, jag har redan fått abstinens....efter en ledig dag!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Vilken fint komponerad bild! Riktigt läcker! Djupet i bilden till vänster, linjen i räcket och så livbojen där till höger. Gillas mycket!

    SvaraRadera
  6. Hej, jag tror bestämt livräddningsbojen får stå kvar ett tag, fast man vet ju aldrig, den kan ju komma till användning om någon går genom isen, huvaligen. Vinter även hos dig med vacker vit snö

    SvaraRadera
  7. Redo för snöbad...
    Läcker bild!!

    SvaraRadera
  8. På vissa ställen i landet kan det nog behövas flytetyg för snö oxå...

    SvaraRadera