15 mars 2015

Helgbilden


Har packat, men lite hann jag vara ute också. :)

Helgbilden

15 kommentarer:

  1. Vackra krokusar som verkar öppna sig mot solen - njutbart!
    Packat? Vart bär det av nu??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det dags för Taiwan. Och lite lite Macao och Hongkong.

      Radera
  2. Jag gick ett varv i trädgården i dag. Det är bart men det känns att marken fortfarande är frusen, och inte en knopp såg jag. Egentligen borde vi fortfarande ha massor av snö oxå... Din bild ser väldigt vårligt vacker ut!

    SvaraRadera
  3. Vilken vårbild! Hur har du lyckats fota den?
    Blir också väldans nyfiken på var det ska bära iväg?
    Passar på att önska en trevlig resa! :)

    SvaraRadera
  4. Gud såååååååå himla snyggt fotad! Vilket perspektiv! Ska bli skoj att se vart du tar vägen den här gången!

    SvaraRadera
  5. Happy travelling!/J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Är nyfiken på vad du bestämmer dig för. :)

      Radera
    2. Jag har ingen aning! Och just nu är det alldeles för mycket annat som upptar min tid... för att jag skulle kunna tänka ut ngt, menar jag. Glad påsk whereever you are! ����

      Radera
  6. Snygg vinkel! Ger en mycket fin dimension :)

    SvaraRadera
  7. Spännande! Då får vi njuta av fler spännade bilder här framöver. Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera
  8. Och har nu kanske hunnit komma tillbaka? :) Glad påsk!

    SvaraRadera
  9. Syns att det är vår på gång, fin färg.

    SvaraRadera