07 april 2015

Tisdagstema - Ägg


Ett smakprov på taiwanesiska ägg, någon?

Tisdagstema

11 kommentarer:

  1. Hmmm ... önskar jag var matmodig ;)

    SvaraRadera
  2. Man skulle kunna tro att vi har varit på samma ställe...

    SvaraRadera
  3. Men så STORA???? Hur ser höns ut i Taiwan?

    SvaraRadera
  4. Men oj, är det strutsägg eller? Jag tycker också de ser jättestora ut när man jämför med försäljaren som står bakom...
    Skulle mer än gärna smakat taiwanesiska ägg!

    SvaraRadera
  5. Gärna! Smakproverna ser ut som clementiner med vitt skal. Å vilka stora ägg de taiwanska hönsen producerar. Såg liknande ägg modell XXL hos Stare:-)

    SvaraRadera
  6. Her var det mange egg! -Margit-

    SvaraRadera
  7. Her var det mange egg! -Margit-

    SvaraRadera
  8. Ojojoj vad ägg undrar om han får sålt alla
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Ups, der var det egg. Masse egg.
    Flott bilde.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/04/07/et-eggende-innlegg/

    SvaraRadera
  10. Just nu skrattar jag mest åt Stares kommentar ;)
    Nej tack jag vill inte smaka, men jag tittar mer än gärna! Intressant med olika kulturer. Hoppas ni hade en bra resa!

    SvaraRadera