05 december 2010

Fototriss - Det här är jag!

Fototriss den här gången innebär en verklig utmaning: vi ska visa tre bilder på temat Det här är jag! Hur gör man det i tre bilder? Ingen aning, men det är värt ett försök.

Jag återanvänder bilder den här gången eftersom jag inte har haft möjlighet att ta något nytt idag. Så här kommer några saker om mig.

Jag gillar det enkla och funktionella, blir inte imponerad vare sig av saker eller andra statussymboler eller kändisskap. Det här gäller faktiskt på de flesta områden när jag tänker efter. Undantag kameror då, som jag är svag för. :-)

Jag gillar att lära nytt, att kolla sånt jag inte vet något om, att testa idéer, att ta mig fram där jag inte varit tidigare. Och kartor naturligtvis. Tänk så mycket spännande man kan lära av dom.

Jag gillar att resa, att höra andra språk, se andra platser, äta annan mat, se hur andra gör och hur livet flyter på. Får jag dessutom fota och därefter bildbehandla lite grann - då trivs jag.

Mer om andra finns på Fototriss.