13 oktober 2008

Utan ord


Utan ord är en bildkedja hos Pumita.

16 kommentarer:

  1. Härliga höstfärger!
    Men varför har löven ramlat mest högst upp på trädet? Är den sjuker?

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg höstbild....har åt det hållet jag också.

    SvaraRadera
  3. Träden är så vackra nu! Det blåser väl mer där uppe i trädet kan tänkas.

    SvaraRadera
  4. Hösten är otroligt vacker! Och din bild, förstås!

    SvaraRadera
  5. Vackert , hösten är verkligen vacker fast också lite sorglig då känslan av att sommaren tog slut för snabbt brukar komma

    SvaraRadera
  6. Höstens vackra träd som pryder sin plats, vackert foto.
    Gillar de jordnära färgerna.
    Ha en fin höstdag!

    SvaraRadera
  7. En sån underbar höstdag det verkar vara, härliga färger!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig bild av hösten! Det är så man kommer ihåg den när man inte har den:-)
    Apropå min blogg, tror du det kan bero på att det tar för lång tid att få fram sidan? Att det är för många och stora bilder...
    Jag vet åtminstone en till som haft problem men vad DET beror på har jag ingen aning. Det är ibland så med svenska sidor härifrån Brasilien också men det trodde jag hade att göra med dålig uppkoppling härifrån.
    Hoppas det fixar sig...

    SvaraRadera
  9. Inte konstigt att jag älskar hösten...passa på och njut nu när färgerna är som starkast!

    SvaraRadera
  10. Hej!

    En jättevacker bild, bladen tecknar sej så fint mot den blå himmelen.

    En fortsatt skön vecka önskar jag dej.

    Solvarma Irene

    SvaraRadera
  11. En riktig svensk bild.Vackert.
    Gäller att snabba på nu och samla bilder inför vintenr för nu går det undan!

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker höstbild! Och tack för din kommentar hos mig.

    /Ingrid

    SvaraRadera
  13. Å, vilka underbara färger det är på hösten! Man får passa på att njuta, snart är löven nedfallna. Jättefin bild!

    SvaraRadera
  14. Della;
    jag har åkt bitar av den klassiska Rout 66 underbart.

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig höstbild, med klarblå himmel och de fina höstfärgerna på trädets blad!

    /Caroline

    SvaraRadera
  16. Ja, nu faller löven obevekligen och snart står lövträden bara. Bilden ger en lite sorgsen känsla, även om man börjar vänja sig vid årstidernas gång.

    SvaraRadera