29 december 2008

Utan ord - Julmat


Idag huserar Utan ord hos Thérèse.

10 kommentarer:

  1. Kul bild men den där hamburgaren såg verkligen läskigt stor ut.

    SvaraRadera
  2. Det kanske inte syns, men stackarn är någon slags variant av modern sandwichgubbe och har den här hamburgaren runt sig. Hoppas att det i alla fall var varmt därinne.

    SvaraRadera
  3. En "levande" reklamhamburgare alltså. Tokroligt! Ja, han fryser väl inte. Hoppas han får betalt också!
    Tack för kommentar hos mig. Tröjan med texten fick jag av sonen i julklapp. Jag jobbar ju i Sv Kyrkan och så bloggar jag rätt mycket. Han är gullig som skämtar med mig. Hans syster fick en med hund som jagar katt och texten Fast Food. Hans svåger som är helnykterist fick en med snöstjärna och text Ät gul sno .....det kan vara öl! Han skrattade gott!

    SvaraRadera
  4. Ha, ha! Tala om sandwichman! :-) Ser kul ut, men kanske inte så skoj gå runt som en hamburgare?
    Så blev jag påmind om detta tema "Utan ord", ska kolla mer...

    SvaraRadera
  5. Modern julmat :-) och hamburaren ser onekligen läskigt stor ut. Iallafall så blir inte jag sugen men dock min son när han ser bilden.

    SvaraRadera
  6. *hahaha* Det var den roligaste bilden jag sett på länge!

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte riktigt om jag skulle bli så sugen.Härlig bild!

    SvaraRadera
  8. *skrattar* Ja det var en härlig bild på en tomte i udda kostym *s*

    SvaraRadera
  9. Haha, han behöver knappast frysa!

    SvaraRadera