08 december 2008

Utan ord


Mer Utan ord finns hos Pumita.

16 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild. Exotisk och färgglad med brokigt folkliv. Älskar såna där marknader där lokalbefolkningen handlar frukt , grönt och annat som man behöver i vardagen. Ecuador är ett land jag verkligen skulle vilja åka till någon gång

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Jag älskar att strosa runt på såna här marknader. Var i Ecuador är vi?

    SvaraRadera
  3. På bilden är vi i Saquisili bortåt Quilotoa till. Där fanns både en stor djurmarknad och en "vanlig".

    SvaraRadera
  4. Säger som de övriga skribenterna kanon fin bild och färger.
    Ha en fortsatt fin måndag!

    SvaraRadera
  5. Jättehärlig färgrik bild! Jag gillar verkligen såna marknader!

    SvaraRadera
  6. En underbar kombination av färger och människor förmedlar din bild. Vackert!

    SvaraRadera
  7. Marknadsdag? Ser jättetrevligt ut iaf!

    SvaraRadera
  8. Ser lite kylslaget ut trots solsken.
    Härligt folkliv!

    SvaraRadera
  9. Fantastisk bild, ett fångat ögonblick av vardagsliv

    SvaraRadera
  10. Härligt, härligt... kan känna atmosfären.

    SvaraRadera
  11. Instämmer, härlig bild & vackra färger!

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar lördagsförmiddag det skulle kunna vara : )

    SvaraRadera
  13. En underbar vardagsbild. Det ser lite kallt ut.
    Tack för kommentar hos mig. Kylskåpsmagneter i all ära men det är ett konstverk på en vägg i en församlingssal. De svarta delarna är faktiskt speglar, som jag inte lyckades fånga. Undrar om du gillar kylskåpspoesi?

    SvaraRadera
  14. Marknadskommers i främmande land, sånt gillar jag.

    SvaraRadera
  15. Jordanien i februari? Jag ska eventuellt till Isreal då. Ska vi ses mittemellan på Västbanken? ;-)

    SvaraRadera