22 januari 2009

4th, 4th utmanad

Akson har skickat mig en utmaning kallad 4th, 4th. Man skall plocka fram den fjärde bilden i sin fjärde bildmapp och visa den och gärna berätta något kring den.

Med bävan klickade jag mig fram i mitt arkiv. Det är dock organiserat så att jag har undermappar och således valde jag att visa den fjärde bilden i den fjärde undermappen i den fjärde mappen. Och här är vad som låg där.
En ros från 19 oktober 2003. Den skulle nog aldrig ha kommit ut i offentligheten om det inte hade varit för utmaningen.

Nu skickar jag utmaningen vidare till Pumita, Helena, Sarah och Veronica och alla som vill hänga på. Hur ser den fjärde bilden i er fjärde bildmapp ut?
Skicka sedan gärna vidare stafettpinnen till fler.

6 kommentarer:

  1. hej!
    Jag har redan gjort den om du kikar in så ser du vad det blev =) Men det var lite nervkittlande. Som tur är brände jag ut alla bilder till det nya året! Så jag hade inte så mång =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det har du ju! Din var ju jätteläcker.

    SvaraRadera
  3. Ja, vad kul! Trodde aldrig att du skulle fråga. ;) Min bild skulle inte heller ha blivit publicerad om det inte var för utmaningen. Den är åtta år gammal...

    SvaraRadera
  4. Din ros ser ut som en marsipanros, läcker!

    SvaraRadera
  5. Jag måste ta mig en titt i mitt bildarkiv och se vad jag kan hitta. Men jag har som du ett väldigt organiserat arkiv med undermappar och åter nya undermappar till dem, så jag får se hur jag ska ta och räkna fram bild fyra i mapp fyra... =)

    SvaraRadera
  6. Nu har jag lagt upp min bild, ett bildmontage från förra året.

    SvaraRadera