05 januari 2009

Utan ord - Skymning


Fler bilder Utan ord finns hos Thérèse.

15 kommentarer:

  1. Lite öde känsla över det hela.
    Är det en HDR-bild?

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken bild! Det ser nästan ut som en målning. Kanske ett julkort av tomteskogen? ;)

    SvaraRadera
  3. Men oj vilken bild! Ett vykort, en framsida till en deckare eller enbart ett väldigt lyckat foto?

    SvaraRadera
  4. rajson: Det är meningen att det ska vara lite HDR-känsla i bilden. Jag är inne i en sån fas just nu. :)

    SvaraRadera
  5. Helt klart en av de finaste bilderna jag har sett på länge. Jag älskar färgerna!

    SvaraRadera
  6. Å, ännu en vacker och sagolik och mystisk bild. Jättefin!!!

    SvaraRadera
  7. Jäklar i det vilken läcker bild!!
    Lite HDR-känsla också!

    Det bästa jag sett idag!! Me like!

    SvaraRadera
  8. Tänk att skymmning kan vara så enormt vackert, underbar bild!

    Kram //annette

    SvaraRadera
  9. Mmmm den gillar jag också...stämningsfull bild med ett jättefint ljus. Lite av Lars Lerins akvareller...

    SvaraRadera
  10. Vilken fin bild ser ut som ett vykort

    Gunilla

    SvaraRadera
  11. Jag visar gryning och det här är den andra skymningsbilden, lite lustigt faktiskt. En väldigt vacker bild har du tagit.
    Tack för din kommentar hos mig och ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  12. Åh så fint! Ja, den bilden ser verkligen ut som ett vykort. Snyggt! KRAMEN!

    Mitt bidrag finns i Tematoken.

    SvaraRadera
  13. Vilken otroligt vacker skymningsbild!

    /Caroline

    SvaraRadera
  14. Det verkar som om kommentarerna strular ibland. Jag vet att jag kommenterade den här bilden i tisdags, jag tyckte den är så läcker! Försöker nu än en gång!

    SvaraRadera