04 januari 2009

Vinterland

Världen blev så annorlunda när det kom snö.

7 kommentarer:

  1. En underbar bild Della! Idag får man klä på sig om man ska ut...-16 och strålande sol!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Här är det "bara" -13. Undrar hur kameran gillar det?

    SvaraRadera
  3. Men så vackert! Ljuset! Det är så där vinter ska se ut!

    SvaraRadera
  4. Underbart ljus!
    Även jag har varit ute en tur med kameran. Fast jag misstänker att det är många som varit det.
    Kallt var det här också, nästan -15 *brrrr* säger jag.

    Kameran var det inga problem med inte batteriet heller. Om man ska vara ute länge är det en fördel att ha extra batterier med sig för att slippa bli utan. Jag använder mig av batterigrepp och jag tror inte att jag skulle klara mig utan det. Det blir kanonlång batterietid med det på.

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken sagolikt vacker vinterbild!
    Fast dert ser kallt ut...Här hos mig hade vi -12 i morse när jag var ute på min morgonpromenad. Kallt....jag fick frost i håret, det som stack fram under mössans kant!

    SvaraRadera
  6. Hej!!! Gott nytt år på dig :O)
    Vilket härligt vinterland du bjuder på. Kram Sarah

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild.Fint ljus och komposition!
    Lite för kallt i min smak just nu!

    SvaraRadera