23 februari 2009

Utan ord


Fler bilder Utan ord finns hos Pumita.

21 kommentarer:

  1. Men...vad gör de? Rolig bild ;O)

    SvaraRadera
  2. Haha, det där ser kul ut! Är det en föryngringskur i form av en lerinpackning eller vad handlar det om?

    SvaraRadera
  3. Hm, ja det skall ju vara nyttigt med lerinpackningar, urläcker bild!

    annette

    SvaraRadera
  4. rolig bild - men vad är storyn bakom den? *nyfiken*

    SvaraRadera
  5. Rolig bild, men vad gör de egentligen? *nyfiken*

    Ha det gott och kika gärna in hos mig!

    SvaraRadera
  6. Undrar också vad de gör och blir av någon anledning sugen på att resa mer!

    SvaraRadera
  7. Ja där behövdes verkligen inte ord :)

    SvaraRadera
  8. Vid Döda havets strand kan man låta smörja in sig med undergörande lera från havet. För endast 3 jordanska dinarer (1 dinar = ca 12:50) blir man, om man låter leran sitta kvar i 20 minuter förstås, 20 år yngre till både kropp och själ.
    Om jag provade? Nej, jag trivs med min ålder.

    SvaraRadera
  9. Hahahaha vilken HÄRLIG bild. Jag lerbadade en gång faktiskt, i Grekland, men det var inte alls lika rent som på denna bild. Där låg vi alla och bökade omkring i leran likt grisar... luktade gjorde vi också. Yngre blev jag inte, men kanske fick huden lite mer lyster en vecka. Vad är det då för fel på vanlig kroppspeeling.

    SvaraRadera
  10. Ha ha ha ... trodde först de smörjde in sig för att simma över engelska kanalen för det finns ju de som gör sådant. Läste din förklaring - toppen foto.

    Tack för kommentaren hos mig.
    ha en fortsatt fin kväll.

    SvaraRadera
  11. Lerbad? Rolig och intressant bild.De påstår ju att det är bra för kroppen!
    =)

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar bild. Frågan är ju om ungdomarna på bilden behöver bli 20 år yngre. ;)
    Kul att vara med om antar jag.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  13. Vad i hela friden är det svarta. Går det bort tro?/Lis

    SvaraRadera
  14. Här var det gyttjebad minsann! Antar att de var mjuka och lena efter.

    SvaraRadera
  15. Vad bra, du hade väl försvunnit helt på kuppen. ;D

    SvaraRadera
  16. Herregud tjugo år yngre... Då skulle jag vara nyfödd, eller hur var det nu :)

    SvaraRadera
  17. Man får ta sina risker!!
    Jag badade i Cleopatras föryngringsbad o när jag skulle hem kände tullmännen inte igen mig på mitt pass... fniss...

    SvaraRadera
  18. Det var en spännande bild, som riktar tankarna åt olika håll och ställer frågor vad personerna på bilden håller på med.

    SvaraRadera
  19. Härlig bild! Vilken svart lera det ser ju nästan ut som mågon slags olja. Fotade ett gäng i Bahia som också smorde in sig med ljus lera.Tror t.o.m. att den var radiaktiv...
    Antagligen i samma syfte. Vad gör vi inte för att vara unga och vackra;)

    SvaraRadera
  20. Lerinpackning har jag varit med om, men då har jag legat på brits inomhus och blivit ompysslad.

    Din bild är härlig!

    SvaraRadera
  21. haha, så kul det ser ut. skulle jag gärna vilja prova! kommer det nån snygg kille och hjälper till att skrubba av efteråt?

    SvaraRadera