06 september 2009

Bildligt talat


Fler bildligt talande bilder finns hos Mimo.

20 kommentarer:

  1. WOW, den bilden bara älskar jag, dels tycker jag om det sätt Du behandlat bilden på, sedan oxå motivet, alltid drömt om att få uppleva pingviner just som på Din bild.

    Ja, dom hade en "Kalle Anka Kula" ;)

    annette

    SvaraRadera
  2. Vänta vänta på mig !
    Underbar bild....

    SvaraRadera
  3. Härlig bild på underbara pingviner! Det ser ut som generalen ger order till de underlydande - marsch framåt!

    SvaraRadera
  4. Oj jag hoppar till - en sådan mysig pingvinbild! Kanon i svartvitt :)

    SvaraRadera
  5. En riktigt härligt bild måste jag säga.

    SvaraRadera
  6. Åh, pingviner är en favorit. Lyckans ost som fått möjlighet att se dem. Bilden är super/Lis

    SvaraRadera
  7. En bra bild, en mycket bra sådan som berättar någonting. Kanske om utanförskap. Svartvitt förhöjer känslan också.

    SvaraRadera
  8. Snyggt, passar bra i sv/v!
    Ser ut som om han står och håller en föreläsning för de andra
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh, så snyggt. Passar ju fasligt bra i svarvitt med dessa fina frackar!!!
    Love it!!

    /christina

    SvaraRadera
  10. Ha, ha, ha jag kan bara inte låta bli att skratta. Tänker på alla dråpliga filmer med pingviner jag sett. Alltid så söta i sin frack och vaggandes hit och dit. Ett fantastiskt vackert foto och väldigt bra i sv.

    SvaraRadera
  11. Den ensamma där så talande bild och underbar i svart/vit:-)

    SvaraRadera
  12. Skönt foto!
    Jag tror han el hon säger "Ordning i klassen!"

    SvaraRadera
  13. Här var jag förra året! Kände igen det direkt! Visst är de söta de små?!Kul med dirigenten där;)

    SvaraRadera
  14. Det där vill jag verkligen se med egna ögon - och med egen kamera, förstås!

    SvaraRadera
  15. "Hörru Kent... vänta lite nu, va" (Kent var namnet på en pingvin som var med på TV under 80-talet, om någon minns)

    Läcker bild!

    SvaraRadera
  16. Jag vill också se dem på riktigt! De är ju så söta...Snyggt fotat och bildbehandlat.
    På något konstigt vis så kopplar jag ihop den här bilden med din från förra veckans BT...

    SvaraRadera
  17. Ååh, var har du hittat dem?! Se pingviner "på riktigt" står väldigt högt upp på min "måste-göra-innan-jag-dör-lista". Supersnygg bild i svartvitt!

    SvaraRadera
  18. Vilket foto! Snyggt i svartvitt. Tänk att få se dessa vaggande frackklädda fåglar i det fria. Inte utan att jag blir lite avis. Var är fotot taget? Kan inte undgå se den ensamma pingvinen långt borta på stranden. Undrar vad som fått den att dra sig undan i ensamhet?

    SvaraRadera