08 november 2009

Bildligt talat


Fler bilder finns hos Mimo.

14 kommentarer:

  1. Skön färgkontrast med tjejn i ceris!

    SvaraRadera
  2. Färgrikt och glatt - det gillar jag!

    SvaraRadera
  3. Blir glad av så här färgrika bilder när jag tycker november är som tråkigast;)
    Ja, min bild är tagen även den igår med nya objektivet, gillar det skarpt!

    Ser att Du kommit om mej på 365, njut lite nu, blir inget från mej idag, kollar imorgon på Dina bilder.

    annette

    SvaraRadera
  4. Färganalys kan kanske behövas. Här är det vinterfärger klara och knalliga toner. Själv är jag sommar. /Made

    SvaraRadera
  5. Vi behöver färger och det bjuder du på idag.det gillar jag.

    SvaraRadera
  6. Visst blir man glad av färger! Speciellt såna här grå dagar som vi haft här hos oss.
    Kursen ja...sakta men säkert:) kanske jag ska säga. Men jag har ännu inte skickat in någon uppgift. Det är ju så svårt att hinna med fotandet under veckorna. Det är ju ständigt mörkt. Hur går det för dig?

    SvaraRadera
  7. Vilken färgbomb!!!! Älskar den här biolden som man blir glad av.

    SvaraRadera
  8. Färger jag blir glad av. Härliga kulörer.

    SvaraRadera
  9. Jag blir glad av alla färger!

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt färgstarkt. Färgerna i bilden toppas av tjejens kläder. En riktig energikick och den tackar jag för/Lis

    SvaraRadera
  11. Färg livar upp och din färgrika bild lika så.. Härligt med ceris som bryter av mot det faluröda:-)

    SvaraRadera
  12. Wow, vad färgsprakande!
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  13. Vilka underbart härliga färger i den är bilden!

    SvaraRadera