12 november 2009

Fast food

Tjeckisk grillkiosk i Brno.

4 kommentarer:

  1. Kyckling ser jag på en skylt, det föredrar kag framför grillkorv;)

    Just nu är det så bra att fota mörker, för man kan gå ut som jag gjorde i helgen vid fyratiden på eftermiddagen. Då är det ju inte så otäckt att vistas ute i mörker som det kan vara annars.
    Just 18-200 objektivet är jättekul att fota mörker med, riktigt känner i handen hur objektivet stannar till och "nyper" tag i skakningarna.

    Ha det gott!

    annette

    SvaraRadera
  2. Är det samma utbud som här i Sverige?
    undrar Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken låg disk!!!
    Kul att se skillnaden mot i Sverige där det nästan alltid är högt upp till luckan i korvkiosken
    Jag föredrar falafel som fastfood men det är för att jag inte äter kött.
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Utbudet kollade jag aldrig närmare. Det var inte mitt förstahandsval för lunch den dagen. :)

    SvaraRadera