06 januari 2010

Väntan (3 av 365)

Gårdagens väntan:
väntan på bussen till Hong Kongs flygplats (kom i tid!)
väntan på att gå ombord på planet i Hong Kong (åkte i tid!)
väntan på att få komma ur planet i Beijing när dom inte kunde få dit den där gången mellan flygplanet och byggnaden (30 minuter)
väntan på att gå ombord på planet i Beijing (1 timme försenat)
väntan inne i planet på att de sista passagerarna skulle hinna med från Beijing (45 min)
väntan på att klockan skulle bli landningsdags efter 8 timmar och 40 minuters flygning till Stockholm
väntan på att tåget på Arlanda skulle komma (35 minuter försenat).

Tema nr 353 Väntan i 365 Foton 2010.

8 kommentarer:

  1. Mycket väntan verkar det ha varit. Vilken tur att du hade kameran med dig : )

    Trevlig Trettondag!

    SvaraRadera
  2. En liten laptop hade varit bra vid all väntan. Men son "Sandbarnet" skriver kortar man ner väntetiden rätt bra med kameras hjälp!
    Hade tänkt och släpa med min bärbara på tågluffen ner till Alperna. Tänkte fixa med foton när vädret inte är allt för fint!

    SvaraRadera
  3. Att resa lätt borde jag träna på, har alltid beslutsångest när jag skall packa och det blir en massa saker jag inte använder;)
    En del väntan fick Du stå ut med, fast jag tror nog att Du fann motiv att fota under tiden. Själv tycker jag om att sitta på flygplatser och iakta mäniskor;)

    annette

    SvaraRadera
  4. Hujedamej för att behöva vänta. Men det är klart.............är det på nå´t gott så :-)

    SvaraRadera
  5. Mycket väntan blir det. Personen på fotot fördriver i alla fall tiden på ett bra sätt.

    SvaraRadera
  6. Nu är det snart vår tur med all den där väntan... bland annat nästan 6 tim i Rom för vidare färd till bangkok och sen ner till Krabi... Resan är hemsk, men väl där är allt glömt och förlåtet ;o)

    SvaraRadera
  7. 11 timmars väntan blev det - men du fick ju några bra bilder på kuppen. Du fick studera folks olika beteenden osv. Det gäller att gilla läget.

    SvaraRadera
  8. Det här känns igen, men jag tycker om den där ofrivilliga väntan, om man nu ändå inte kan göra något åt den. Att titta på nya omgivningar är intressant. Och skulle man bli trött på omgivningen så finns det ju alltid böcker att ta till.

    Välkommen hem igen förresten! Du ser ut att ha massor av foton att publicera nu.

    SvaraRadera