10 oktober 2010

Då drar jag då

Min resekompis på Sydafrikaresan ska jag träffa på terminal 3 på Heathrow i eftermiddag, så nu håller jag tummarna för att allt ska funka. Om inte så har vi plan B och plan C också. Resan går via London och Johannesburg till Richard´s Bay vid nordöstkusten där vi kliver av för vidare transport lite längre norrut.

Hur det blir med bloggen när jag är borta vet jag inte. Det beror på internetmöjligheterna. Men kameran är med och extra batterier och minneskort, så jag hoppas på ett bra förråd bilder till bloggen för hösten.

Vi hörs!

10 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig och upplevelsefylld resa!

    SvaraRadera
  2. Bra att Ni har flera planer, men jag tror plan 1 kommer att funka, född optimist;)
    Hoppas att internet fungerar ibland i alla fall, så vi får lite reserapport under tiden, blir lite tomt annars.
    Det är Stegeborgs Slottsruin Du ser, tyvärr kommer man bara in på området under sommartid, men omgivningarna är fina därute året runt.
    Ha det nu toppen, ta väl hand om Er!

    annette

    SvaraRadera
  3. men åååh vad skoj!!
    Ska bli så spännande att följa dig på din Sydafrika resa, hoppas på en massa fina foton!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Trevlig (och spännande!) resa!

    SvaraRadera
  5. Låter som en härlig tur. Ha en skön resa och låt kameran jobba på, men kanske inte hela tiden/Lis

    SvaraRadera
  6. Ha en riktigt skön tripp.
    Ser framemot många spännande bilder!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en underbar resa, ska bli kul att få se dina bilder sen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ho, ho är allt bra;)

    annette

    SvaraRadera
  9. Undra just vart du är nu och vad du gör??

    SvaraRadera