29 november 2010

Bildligt talat


Mer bildligt talat finns hos Mimo.

7 kommentarer:

  1. Vad med "grejor", där skulle jag troligtvis stannat en bra stund och botaniserat och säkert köpt något jag skulle fått svårt att få med hem. Även om det skulle kommit med hem hade jag troligtvis undrat vad jag skulle ha det till hemma;)

    Ha en bra kväll!

    annette

    SvaraRadera
  2. HA, ha inte henne men foten!
    Här kan vi tala om en "försynt" försäljelska. Har så hiskligt svårt för att alla dessa säljare som hänger som iglar efter en. Tappar sugen direkt.
    Klarar inte av att pruta heller!
    Skojig bild med massor att titta på!

    SvaraRadera
  3. Haha, hoppas att hon inte har fotsvett. ;) Hade inte sett om inte du hade frågat för jag spanade efter en spännande mask som jag kunde ta med mig hem.

    SvaraRadera
  4. Nu ser jag "henne";)

    Lycka till med cykelturen imorgon, skall enligt vad jag hört fungera bra med dubbdäck på cykeln, själv tar jag bussen vid 05.30;)

    annette

    SvaraRadera
  5. Men oj vad grejer...och så HON som sitter där och smygäter ;-)
    jiddrans rolig bild!

    SvaraRadera
  6. Oj, vad mycket grejer!
    Först hittade jag foten och sedan såg jag henne...

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera