05 december 2010

Bildigt talat


Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Tillträde förbjudet! Det är tydligt men av vem och varför?

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara på rätt sida av stängslet!
    Tror jag är på rätt sida i alla fall;)

    annette

    SvaraRadera
  3. Jag undrar vilka som befinner sig där bakom stängslet. Är det ett fängelse eller?

    SvaraRadera
  4. Väldigt bra bild som verkligen väcker många funderingar. Är det någon som inte ska komma ut eller är det kanske någon som inte ska komma in?

    SvaraRadera
  5. Utestängd eller innestängd?
    Taggtråd är aldrig kul

    http://fotochip.blogspot.com/2010/12/bildligt-talat.html

    SvaraRadera
  6. Här känner man respekt och lite oro, i alla fall med våra svenska mått mätt. Vad finns innanför det här taggtrådsstängslet? Ha en fin måndag/Lis

    SvaraRadera
  7. Bilden är på en skola i Sydafrika som jag åkte förbi i safarijeepen. Det är några elever som står därinnanför vid väggen. Det fanns mycket taggtråd där i Sydafrika, men på en skola...

    SvaraRadera
  8. Ja, tack! Här är fullt upp hela tiden :-)

    SvaraRadera
  9. En bra dokumentärbild, den väcker flera frågor. Nu har jag sett ditt svar Della och jag kan hålla med. Varför taggtråd runt en skola? Men de har väl en del problem med brottslighet och måste kanske skydda skoleleverna och skolmaterial från brott.

    SvaraRadera