09 januari 2011

Bildligt talat


Fler bildligt talande bilder finns hos Mimo.

14 kommentarer:

  1. Hihi, de ser ut att räcka till påsk...

    SvaraRadera
  2. Oj! Det var en barrande gran.... :O)

    SvaraRadera
  3. Oj oj - så många barr har jag nog aldrig sett! Det blev nog till att sopa flera gånger.

    SvaraRadera
  4. Du skulle nog satsa på en rosa plastgran, jag håller med.

    SvaraRadera
  5. Åh, jag blir glad att jag kastade ut vår gran på nyårsdagen. Då trillade den omkull och blev inte sig lik efter fallet. Tror att du kommer hitta barr ända fram till midsommar/Lis

    SvaraRadera
  6. Så har det sett ut hos oss idag också!

    SvaraRadera
  7. Shit...du den granen blev väl helt naken...

    SvaraRadera
  8. Ja nu tycker jag det är så skönt att inte ha haft en gran :)

    http://fotochip.blogspot.com/2011/01/bildligt-talat.html

    SvaraRadera
  9. Jag vill inte byta med dig. Nu har du barr fram till midsommar. Ha dé!

    SvaraRadera
  10. OJ!!! Va mycket barr....Måste vart en stooor gran...
    (Vilken tur att vi har plastgran tänkte jag när jag såg bilden!)

    SvaraRadera
  11. Det värsta är att man hittar barr hela våren! De har en underlig förmåga att lägga sig överallt.
    I år hade vi den absolut finaste granen någonsin!
    Det var en stor sorg att slänga ut den innan resan. En riktig "Piff o Puff gran" Inte ett barr lossnade!

    SvaraRadera
  12. Ha, ha kan inte finnas många barr kvar på själva granen:)

    Sopa, sopa julen varar ju ända till Påska sägs det, och i Ditt fall kommer Du säkert att hitta barr fram till dess!!

    annette

    SvaraRadera
  13. Ja de djäklarns små barren har en förmåga att lirka sig undan i några vrår och dyka upp ända fram till midsommar ;-)

    SvaraRadera