13 februari 2011

Bildligt talat




Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Oh, vilka sköna typer, så där skulle jag kunna tänka mej att tillbringa ett par dagar, fast inte i deras sällskap;)

    Ha en bra start på veckan!

    annette

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt kärvänligt ut. Passar bra så här kvällen innan "Alla hjärtans dag"!
    Angående min vinterbild. Hade lilla fickkameran och knäppte lite hejvilt när det kändes någorlunda tryggt.Hann tänka"Tänk om jag kör i diket och de hittar minneskortet fullt med foton från resan". Vårdslöshet i trafiken så klart!

    SvaraRadera
  3. umm så skönt det är att ligga här och löga sig bland nära och kära.

    SvaraRadera
  4. Det är ser ju riktigt gosigt ut! Men med tanke på hur vresiga hipposarna sägs vara så antar jag att du också knäppte snabbt och sprang din väg. ;)

    SvaraRadera
  5. Ser ut å vara en riktiga myspysingar...men skenet bedrar.

    SvaraRadera
  6. En stund i närmsta SPA! Ha dé!

    SvaraRadera
  7. Ho, ho var är Du, saknar Dina inlägg på 365;)

    annette

    SvaraRadera
  8. ang mina spår på mitt bildligt talat foto, så var det nog Mickel Räv som gjort en lov...men vart han hade styrt som kosa vette katten!

    Åh hipposar....
    jag skulle kunna vara en hippo å ligga å gotta mig där i värmen, vattnet å gyttjan...
    Bättre en vedlös i Järvsö med - 24 runt husknuten.... Brrrrr!!!!

    SvaraRadera