13 juni 2011

Måndag (211 av 365)

På måndagen var vi tillbaka i Helsingborg igen och gjorde jämförande studie i vid Ramlösa Brunn, en fin brunnspark med många trevliga hus. Jättekul att få se de två brunnsparkerna. Här i Ramlösa såg vi t o m källan.

Och det var slutet på min Skåne/Blekingeturné. En bra vecka var det med trevlig sällskap och ett strålande väder.

Imorgon bär det av till Tjeckien och Österrike tidigt på morgonen för några dagars jobb och till helgen beräknar jag att vara på plats igen här framför datorn.

(Tema nr 185 Måndag) 

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du hinner med lite roligheter på resan också och inte bara jobb... och mycket sol på dig! :)

    SvaraRadera
  2. Pumita: Ett helt dygn bara för mig själv faktiskt! :-) Mycket sol på dig med!

    SvaraRadera
  3. Gamla Brunnsparker är intressant, ofta fina miljöer och intressanta historier.

    Ett helt dygn för Dej själv, bokar Du biljetterna själv eller;)

    Bäst att tuffa på nu då, för sen smäller det väl till med ett antal inlägg på nolltid igen;)
    Så jag gjorde ett nu, så jag får upp ångan lite;-))


    Ha det gått på resan!

    annette

    SvaraRadera
  4. Jag blir bara så nyfiken: Vad jobbar du med eftersom du flänger och far så pass?
    Men ösnakr dig en avkopplande resa!

    SvaraRadera