28 juli 2011

Äntligen ledigt


Först en sväng till Stockholm imorgon och sedan tåget direkt ner till Helsingborg för en veckas trevligheter tillsammans med kompis. Det ser jag fram emot.

Hoppas SJ är på sitt glada humör imorgon så att jag kommer dit jag ska och helst i tid också. Förra gången gick det sådär. Jag kom fram, men inte i tid. Vet man då om att SJ har restidsgaranti så går man in på deras webbplats och fyller i sina uppgifter och vips! borde man få sitt värdebevis alt pengar tillbaka för resan. Riktigt så smidigt gick det nu inte, utan värdebeviset dök inte upp i inkorgen förrän jag hade kontaktat dem igen och undrat varför inte...?? Jag vet inte om det var tillfälligt eller om det går lite långsamt där också.

Jag håller tummarna för att SJ klarar att transportera mig imorgon.