08 april 2012

Bildligt talat


Mer bildligt talat finns hos Mimo.

12 kommentarer:

  1. Vackert, var det inga fågelskådare där!?

    SvaraRadera
  2. Vackert! Där kunde man nog tanka lugn och ro för själen :)

    SvaraRadera
  3. annette: Jag har nog aldrig sett en fågelskådare på den här platsen, men jag vet att du har det.

    SvaraRadera
  4. Men du var ju där! Skådade inte du något?

    SvaraRadera
  5. Stare S: Inte en fjäder.

    SvaraRadera
  6. Du kanske riktade blicken västerut (lite knepigt på ostkusten men använd fantasin) och drömde dig bort till värmen i Centralamerika. :)

    SvaraRadera
  7. Vet inte hur dags Du var där, fågelskådare har en benägenhet att vara tidiga, har för mej att jag var tidigt ute "den dagén"!

    SvaraRadera
  8. Nu har jag sträckläst lite och bland annat googlat Femörehuvud. Tänk vad man lär sig, nu vet jag t o m var den fyren ligger. Å visst är det just den du visar i det här inlägget.
    Gillar dina bilder skarpt. Kul att se andra miljöer än bara Stockholmsvyer!

    SvaraRadera
  9. Det här är ett av mina favoritmotiv att fota. Jättefint.

    SvaraRadera
  10. Vackert och fullkomligt okänt.
    Men som sagt mycket vackert!

    SvaraRadera