21 april 2012

Ordlös lördag - Öga


Fler ordlösa lördagsbilder finns på Ordlös lördag.

17 kommentarer:

  1. Det varede lidt før jeg så øjnene... Flot bidrag.

    SvaraRadera
  2. Flot billede du viser.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvaraRadera
  3. Vakande ögon kanske? Ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  4. Vilken festlig bild! Fler ögon fanns det med också :0)

    SvaraRadera
  5. I Nepal ser ögonen annorlunda ut - spännande!

    SvaraRadera
  6. Buddhas øyne vokter.
    Nydelig bilde.
    Hilsen mormor på klagemuren.

    SvaraRadera
  7. Tok litt tid før jeg så øynene, men da jeg oppdaget så jeg bare disse! De ser litt skeptiske eller overvåkende ut.
    Ha en fin lørdag:)

    SvaraRadera
  8. Stämningsfull bild! Man nästan hör bönekvarnarna!

    SvaraRadera
  9. Jag, tittade och tittade, såg först inga ögon och undrade hur Du menade med den här bilden;)
    Men sedan såg jag och förstod, fin bild med mycket känsla i, jag anar att det finns många fler ögon än jag ser!
    Du, här blev det inget snökaos, riktigt skön dag! Hipp,hipp hurra;)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  10. Det var nära ögat att jag missade de fina ögonen. Härlig bild!

    SvaraRadera
  11. Ja nu såg jag ögonen, fick kika lite extra efter dom. Bra tolkat!

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt bidrag. Å jag hittade ögonen också till slut! Riktigt bra!

    SvaraRadera
  13. Tittade en gång, tittade två gånger och så plötsligt såg jag ögonen.. fiffigt :)

    SvaraRadera
  14. Det var en rolig och annorlunda bild.
    Jag fick leta ett tag innan jag fann de målade ögonen.
    Ser ut som någon fest med vimplarna som hänger från taket, men de kanske alltid sitter där?
    Undrar också över alla krukorna med små träd där på taket? Ser lustigt ut.

    SvaraRadera