10 juni 2012

Bildligt talat


Mer bildligt talat finns hos Mimo.

9 kommentarer:

  1. Najs! Känner mig väldigt hemma här med lugnet och stora tunga stenblock. Som hos mig hela veckan nästan :)

    SvaraRadera
  2. En härlig bild. Det finns bara ett fel med den: molnen;-)

    SvaraRadera
  3. Ser ut som man skulle vara på plats.

    SvaraRadera
  4. Jag sitter just nu och tittar ut på sådana moln men har tyvärr ingen sjöutsikt!

    SvaraRadera
  5. Dramatik i de molnen. Skulle nog inte ge mig ut på havet med den himlen, kanske lugnet före stormen.
    Det var väldigt stora klippblock längs den stranden. Känns som vore det längs östkusten, men det är kanske helt fel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer mycket bra att det är längs östkusten - ett ställe som heter Stendörren.

      Radera
  6. Känner igen mej, där vid Stendörren var jag senast förra året, härlig bild med en känsla av oändlighet i!!

    SvaraRadera
  7. Vackert och jag älskar stenar.

    SvaraRadera