29 augusti 2012

Ordlös onsdag - Nattfoto


Fler nattfoton finns på Ordlös onsdag.

9 kommentarer:

  1. Uhhhh.... Det er ligesom at være der selv - Et skønt skønt billede!!! Det ER svært at fotografere om natten men du har lavet det godt!!

    Tak for dit bidrag til Ordløs Onsdag :)

    SvaraRadera
  2. Det var en intressant bild, snyggt nattfoto. Vem tar sig in genom grinden? Varför mitt i natten? Lite spökkänsla i fotot tycker jag.
    (Den röda regnkappan får mig att tänka på en äldre skräckfilm från 70-talet med Donald Sutherland i huvudrollen. Filmen utspelar sig i Venedig, bland alla kanaler och gamla palats och en röd regnkappa förekommer flitigt!)

    SvaraRadera
  3. Din bild ser ju helskum ut, där skulle inte jag vilja gå i mörkret. ;)

    SvaraRadera
  4. Spöken??? Det har du fångat snyggt!

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen "natta" det, körde Du ut "någon i natten för att få till fotot;)
    Jag skulle inte vilja vistas där!

    SvaraRadera
  6. Hoppsan! Brukar de inte vara vita??!!

    hmmm undrade du vad det var hos mig så var det min son med fru som gick hem till hotellet....de skjuter var sin barnvagn framför sig....

    SvaraRadera
  7. Huvva, det där ser allt lite otäckt och spöklikt ut. Fast det röda muntrar ju upp lite grann i alla fall.

    SvaraRadera
  8. Morsomt.
    Der ville jeg gjerne ha sittet i en krok og vært observatør.
    Ha en flott dag.
    Mormor

    SvaraRadera