10 augusti 2013

Ordlös lördag



Ordlös lördag

10 kommentarer:

  1. De har aldrig hört talas om att resa med bara handbagage.

    SvaraRadera
  2. Tala om att vara fullpackad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Öh, vad har en vespa och ett bord gemensamt? Jo, de transporteras på ett biltak. Hoppas att det är tillräckligt högt till tak på färjan... men det är det väl. Ser inte speciellt välsurrat ut heller.

      Radera
  3. Och varför hamnade min kommentar på sniskan? Jag är inte vaken än. Får ta påtår. :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vilken läcker bild! Hela bohaget på biltaket!

    SvaraRadera
  5. Jisses, vilken härlig bild !! ..undrar ju lite hur den fortsatta resan förlöpte ;-)

    SvaraRadera
  6. Lite smått och gott på det biltaket :))

    SvaraRadera
  7. Hahaha!!! Där sitter hela hushållet på taket! Bordet bredvid scootern. Varför påminner mig bilden av Indien???!!!! Då sitter jag hela familjen och hela bohaget på två säten... också.
    Å bilen är ju inte italiensk registrerad så... jag har mina "misstankar" här;-)

    SvaraRadera
  8. Åh jisses, vilken last! Hela bohaget följer tydligen med.

    SvaraRadera
  9. Bild som får mig att skratta - inget är omöjligt och vissa är förberedda på det värsta!

    SvaraRadera