03 augusti 2013

Upptäckt


Inte visste jag att Rudbeckiorna såg ut så här på mycket nära håll.

7 kommentarer:

  1. Oj, det är ju som små stjärnor... läckert! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt förresten att datorstrulet är fixat. Kan vara otroligt tröttsamt.

      Radera
    2. Såg faktiskt inte stjärnorna förrän jag lade in bilden i datorn. Visst inte alls att de fanns.

      Radera
    3. Ja, den här gången var det programmet Lightroom som strulade och inte ville starta. Tur att man kan hitta goda råd på nätet om hur man kan fixa sånt. Jag fibblade lite och testade med bävan och det fungerade! :)

      Radera
  2. OM jag visste vad Rudbeckior är för nå't hade jag nog förstått.
    Men hallå, javisst ja, du visste ju inte heller att de såg ut som nylackade fingernaglar;-)

    SvaraRadera
  3. Inte jag heller! Riktigt läckert!

    SvaraRadera
  4. Upptäckte jag med igår, väldigt vackra är dom!!

    SvaraRadera