22 september 2013

Fototriss - Härliga höst




Fototriss

12 kommentarer:

  1. Din triss fyller alla mina förväntningar på hösten! :) Vacker - fylld med varma sköna färger och vackert fotoljus!
    Vackert trissat!

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra höstbilder!

    SvaraRadera
  3. Färgsprakande!!! Ursnygga bilder!

    SvaraRadera
  4. Här är min favo - trean - med igen:-) Skulle nog kalla din triss för somrig och glad faktiskt:-)

    SvaraRadera
  5. Fina och färggranna bilder! trean blev min favorit =)

    SvaraRadera
  6. Årets sista nyckelpiga? Härliga bilder!

    SvaraRadera
  7. Fantastiske bilder :) De var rett og slett nydelige :)

    SvaraRadera
  8. Skönt att få kika på dessa färgrika vackra höstbilder som omväxling till sjukhusets förfärliga trista konstverk. Har tillbringat mesta delen där pga en akut mkt sjuk far.
    Ser fram emot en vardag, när de nu kommer.

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder och härliga färger!

    SvaraRadera
  10. Underbar triss!! Verkligen ljuvliga bilder :)

    SvaraRadera
  11. Jag älskar hösten, så för mig är det en härlig höst och en härlig triss!

    SvaraRadera
  12. Fina bilder som nästan känns mer sommar än höst tycker jag.

    SvaraRadera