23 september 2013

I Ghana


4 kommentarer:

  1. Vacker bild på en vacker kvinna! Min systerson åkte till Ghana o volontärjobbade. Första dagen på jobbet säger en äldre man: Ska vi äta lunch tillsammans? Gärna svarar min systerson glatt... varpå mannen tar fram en matlåda och två gafflar. Han blev så chockad eftersom han var inställd på att de skulle gå till nåt litet hak. Men glad. Så vänligt folk!

    SvaraRadera
  2. Tack Della! Älskar dina porträtt från Ghana! Absolutely love them! Hoppas du visar många fler!
    PS. Jag vet att jag har sagt det så många gånger förr, men det tål ju att upprepas!

    SvaraRadera
  3. Precis som BP skriver så faller jag pladask för dina människobilder!

    SvaraRadera
  4. Vacker!

    Den där skylten om att respektera sina grannar skulle jag gärna vilja ha för i vårt grannskap är det VÄLDIGT högljutt!

    Ha det bra

    SvaraRadera