19 september 2013

Tema fredag - Blåvitt


Tema fredag

15 kommentarer:

  1. Han ser verkligen ut som om han står och drömmer sig bort till en annan värld :)
    Fin bild till temat - som alla dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Undrar vad han gör. ett blåvitt tema i alla fall.
    Ha en fin fredag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Han har liksom frysts i rörelsen - förundrad frågande över något han ser....vad?
    Och vad är det i säcken där....kalkar han kanske hus?
    Vacker bild, som väcker frågor/tankar - det gillar jag!

    SvaraRadera
  4. Ja det ser faktiskt ut som att han stelnat i rörelsen :) kanske blir han blixtförälskad i just det ögonblicket!!

    SvaraRadera
  5. Undrar vad han tänker på, han ser ut att ha förflyttats långt bort i tanken. Och så är jag nyfiken på vad han gör, fyller han hinken med byggnadsmaterial?

    SvaraRadera
  6. Kanonfint fångat av dig som vanligt, undrar vad han ser.

    SvaraRadera
  7. Japp, här var det tydligt vitt och blått och din speciella känsla i bilden! Jag gillar att han ser så drömmande ut! Fint tolkat!

    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  8. Vilken bra bildbehandling! Mannen och det han håller på med är bara så snyggt framlyft.

    SvaraRadera
  9. Vilken tolkning!
    Jag skulle också se det han ser! Eller har han fastnat i en tanke?

    SvaraRadera
  10. Ja, här ser man både blått och vitt men jag tittar mest på mannen ;-) En underbart fin bild som alltid hos dig.

    SvaraRadera
  11. Trevligt med ett foto från främmande land. Det gillar jag.

    SvaraRadera
  12. Enkelt, inga krusiduller - en bild från vardagen i Ghana. Suveränt! Åsså håller jag med Anita... till viss mån;-)

    SvaraRadera
  13. Jag undrar vad han tittar på. Eller tänker på. Det var en annorlunda tolkning av temat men väldigt fin.

    SvaraRadera
  14. Fint foto till veckans fredagstema.

    SvaraRadera