21 september 2013

Veckans fönster - Flärdfullt


Lite smått flärdfullt i Antigua, Guatemala.

7 kommentarer:

  1. Det tog en stund innan jag upptäckte det flärdfulla i bilden. Vilka kontraster mellan elegant bil och bedagad byggnad

    SvaraRadera
  2. Eller har åtminstone varit det! :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Flärdfullt i dubbel bemärkelse skulle jag säga. "Lyxbilen" ser ut som en bil utsmyckad för ett brudpar. Eller så är den vita "grejen" en peruk som en domare i en engelsk domstol har tappat på vägen;-)

    SvaraRadera
  4. Fattade noll först! Fick titta flera gånger. Tjuvkikade på de andras kommentarer. Men så klart, bilen som är rena lyxen o byggnaden som en gång i världen säkert varit just flärdfull!

    Ha en fortsatt god helg!

    SvaraRadera
  5. Den här var tydligen inte så lättolkad. :) Jag tänkte på den flashiga bilen med bröllopsarrangemanget på bakluckan - lite flärdigt sådär. Och så var det ju ett fönster med, ett ganska så kontrasterande fönster som jag tyckte framhävde flärden i det andra. Men, men...

    SvaraRadera
  6. Ler igenkännande! Precis så kan det se ut i Antigua och jag förstår exakt hur du tänkte. Det blev helt rätt "i min värld". Kontrasten är slående. :)

    SvaraRadera
  7. Hoppsan, nyss kom jag inte in här - men nu så! Uppmärksamt av dej -det finns ju så mycket att titta på i Antigua så det är lätt att missa ett litet stänk av flärd!

    SvaraRadera