15 januari 2014

Insvept


Onsdagstema

18 kommentarer:

  1. Jag har sagt det förr och jag lär säga det igen i framtiden, ofta, men jag säger det nu också; du är fantastik på att ta vackra porträtt!!!

    SvaraRadera
  2. Ett spännande tema och ett vackert foto på kvinnan insvept i sin sjal.

    SvaraRadera
  3. Vackert foto, jag tycker det är så fint med en sjal som ramar in ansiktet på det sättet!

    SvaraRadera
  4. Jamen - vad var det jag sagt såååååå många gånger. Bra att Eva säger samma sak! Då vet jag att jag inte är ensam om min åsikt om dina porträtter.
    Den här kvinnan är en stark person med mycket humor. Hon gillar att skämta trots att hon troligen måste jobba väldigt hårt.
    En helt fantastisk bild - igen!

    SvaraRadera
  5. Närkontakt mellan fotograft och modell. En varm bild!

    SvaraRadera
  6. Så härligt porträtt!! Gillas mycket!

    SvaraRadera
  7. Vakkert innsvept.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/15/onsdagstema-mote/

    SvaraRadera
  8. Vacker bild på vacker kvinna. Vacker sjal också.

    SvaraRadera
  9. Bra temaval och så vackert porträtt!!!!

    SvaraRadera
  10. Wow faktor var det här. Vilket vackert foto och finfint tema.

    SvaraRadera
  11. Du fortsätter att imponera med dina fina porträtt. En vacker kvinna.

    SvaraRadera
  12. Fint porträtt av en vacker kvinna.

    SvaraRadera
  13. ..och så vacker och levande! Jag är SÅ imponerad av dina fina porträtt.

    SvaraRadera
  14. Asså. Du. Är. Makalös.

    SvaraRadera
  15. Så vackert porträtt...otroligt vackert och fina färger!
    Titti

    SvaraRadera