11 januari 2014

Flera nyanser av grått


Ordlös lördag

14 kommentarer:

  1. Det var en vacker vykortsgrå bild. Nordkorea, tänk att du varit där också! Sen att du delar med dig med oss.

    (Jag har haft lite problem med min blogg när det gäller att komma in, vill du in o får svaret "banned" så maila gärna ditt ipnr. till mig Ingbritt@gmail.com eller till Juanna som hjälper mig, att lösa upp ipnr. som spärrats fel).

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt förtjust i höghus/skyskrapor så denna bild blir jag mycket inspirerad av.
    /KIki

    SvaraRadera
  3. Snygg grå vy, gillar att du har den trekantiga skrapan mitt i bilden, det ger balans åt bilden tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg bild du fick över Pyongyang!

    SvaraRadera
  5. Vilken vy! Nu blir jag ju nyfiken på att se mig om ;) det enda negativa med foton - en en-riktnings- upplevelse!

    SvaraRadera
  6. Wow, så läckert! Det ser verkligen tungt betonggrått ut!

    SvaraRadera
  7. Vacker vy så här på lite avstånd.

    SvaraRadera
  8. Det var en väldigt överraskande bild. Pyongyang hade jag föreställt mig på ett helt annat sätt, inte alls så "stort och högt". Du får mig verkligen att tänka om. Bilden är helt fantastisk!!!

    Du som har varit i Nordkorea å sett verkligheten och inte tittat på redigerade och censureade sändningar på tv. Vad tycker du om basketstjärnan Rodmans PR-kampanj med deras ledare... Rodman har ju alltid varit kontroversiell - en frisk fläkt inte helt olik Zlatan - men detta vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig till...

    SvaraRadera
  9. Underbar grå bild med massor av små färgskiftningar som lite lättar upp det grå.

    SvaraRadera
  10. Det var verkligen grått...men "dimman" är det dimma eller är det föroreningar tro....??

    SvaraRadera
  11. Snyggt, tycker mig ana en svag rosa ton som lättar upp det hela.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  12. Hmmmm.. tänk ha gjort besök i denna stängda stad - - - antar det grå är luftföroreningar.

    SvaraRadera