25 april 2014

Tillbaka


Tillbaka efter knappt två blöta (både snö och regn), kalla veckor på Västra Balkan. Bilderna är inlästa i datorn, men jag har inte kollat skicket ännu. Jag fotade inte riktigt så mycket som vanligt p g a vissa logistiska problem. Hålla paraply i ena handen och Nikon i andra och se till att det inte kommer en blå paraplykant med på bilderna är inte så lätt, men jag blev skickligare allt efter som dagarna gick. :-) Praktiskt med helg nu, så jag kan pilla lite med bilderna.

Och här hemma har blommorna under plommonträdet slagit ut.

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till ett soligt Sverige då:-)
    Undrar vilka länder du besökt. Balkan borde ju har haft minst lika fint väder som vi, men tanke på det geografiska läget...
    Ska bli spännande att se dina bilder, å jag förstår fullständigt att du hade logistikproblem. Ibland skulle man behöva minst fyra händer...

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka :) Du har säkerligen lyckats med en hel del bra foton - de ser vi fram emot att få se!

    SvaraRadera