25 oktober 2014

Ordlös lördag - Höstfärger


Ordlös lördag

8 kommentarer:

  1. Menar du att det ser så där fint ut hos dig idag? Antagligen inte, men jag blir glad av din bild. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den är faktisk från i förmiddags. Det var ett jättefint ljus i regnet som jag trotsade.

      Radera
    2. Jahaa, det trodde jag inte. Bra jobbat! Själv viftade jag mest runt med dammsugaren idag.

      Radera
  2. Fin ljus bild :) Hösten visar sig från sin goda sida hos dig!

    SvaraRadera
  3. Så fina färger, varma du fångat i din bild. Håller med Pumita, en bild att bli glad av!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. SV: Nej, det var länge sedan. Tappade bort en massa adresser med det kontot, bl.a. din. Hittade ingen här på bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag när jag sökte alltså. Lämna gärna kommentar, om du vill.

      Radera