30 juli 2015

I like


Torsdagstema

8 kommentarer:

  1. Snyggt stilleben! Inte blir det sämre av att det är ätbart.

    SvaraRadera
  2. Frukt är godis och färg i alla dess former piggar upp !! Snyggt stilleben som Staren skriver. Gillar att det färgstarkaste gula är i i fokus men det var väl meningen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De låg liksom närmast. :)

      Radera
  3. Mmmm, gott!!! Fick en ny favoritfrukt när vi var i Italien,"platta persikor", vet inte vad de heter egentligen, men finns att köpa på ICA. Goda!

    SvaraRadera
  4. Åhh, det ser frestande ut!

    SvaraRadera
  5. Minner om höst och vinter tycker jag, för det är den typ av frukt jag brukar äta då. Sommar är det väl fortfarande för i min fruktskål ligger aprikoser, paraguayos, meloner och nektariner. :)

    Fast bilden är ju fin ändå - som vanligt hos dig. ;)

    SvaraRadera
  6. Så läckert fruktfat. Fint med clementinerna i fokus och med fint ljus på dem.

    SvaraRadera
  7. Sklen eller innehållet är det jag frågar mig;-) För jag gillar skålen minst lika mycket som innehållet:-)

    SvaraRadera