03 april 2011

Bildligt talat


Mer Bildligt talat finns hos Mimo.

15 kommentarer:

  1. Änglar som vakar över dig. Tryggt!

    SvaraRadera
  2. Så fint ljus du fått in i änglabilden :) "Änglar finns dom".. och det gör de ju:)

    SvaraRadera
  3. Mystik i de svävande små änglarna. Länge sen jag var hos dig och jag blir väldigt nyfiken på vart du ska resa/Lis

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga änglar. Tycker om kontrasterna mellan mörker och upplyst i din bild. Det väcker tankar eftersom jag inte kan se bakgrunden och därför inte helt enkelt kan räkna ut var de finns någonstans. Är det en kyrka? Eller är det kanske hemma hos någon?

    SvaraRadera
  5. Så stämmningsfullt och samtidigt lite mystiskt, är det från utställningen i Nyköping??

    annette

    SvaraRadera
  6. Tycker de ser lite läskiga ut, din änglar. Är de tyska eller var har du fotat?

    SvaraRadera
  7. Blir nyfiken på var dessa änglar är gjorda - de ser annorlunda ut :)

    SvaraRadera
  8. Änglar kan se ut på många sätt, var ifrån är dessa?

    SvaraRadera
  9. Hittade dom här änglarna på utställningen i Nyköpings hus i förra veckan. Rätt gissat, annette!

    SvaraRadera
  10. Änglar ger ett lugnt intryck. Härligt!!

    SvaraRadera
  11. Nja änglar är inte min melodi.

    Men jag är riktigt nyfiken på din Korearesa. Hoppas den blir en fantastisk upplevelse - ja så klart den blir!
    Ser fram emot att få ta del av dina intryck och bilder!

    SvaraRadera
  12. Är det skyddsänglarna :-)
    Japp störtförkyld :-(

    SvaraRadera
  13. Änglar finns dom? Klart att de gör. Vackra.

    SvaraRadera
  14. Ett snyggt, lite mystiskt foto på de två änglarna.
    Ser ut att vara gamla.
    Jag kan intyga att änglar finns, på fler sätt än dessa konkreta träänglar. Men det är en annan historia. Anar att du ska iväg (bland kommentarerna), passar på att önska dig en trevlig resa.

    SvaraRadera