01 december 2012

Ordlös lördag - Konst


Ordlös lördag

14 kommentarer:

  1. Vackra färger i målningen, gillar konst med mycket färg i. Att jag sedan har fobi för grodor är en annan historia... ;0)

    SvaraRadera
  2. Läckert! Fast de där små illbattingarna kan vara hur farliga som helst... den här är bara så söt!

    SvaraRadera
  3. Läcker bild på den färgglada grodan!

    SvaraRadera
  4. En sådan groda har jag på bild...missade du den? Eftersom den är giftig föredrar jag din variant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt, jag har en riktig också. :-)

      Radera
  5. Den där gillar jag helt klart, eftersom grodor är så söta :)

    SvaraRadera
  6. Passar bra nu vid jul...små grodorna e roliga o se...:)
    Härliga färger !

    SvaraRadera
  7. Vilken söt groda. :-)
    Är grodan så där färgglad för att varna omgivningen om hur giftig den är?
    Snygg tavla, läckert motiv!

    SvaraRadera
  8. Konst som skapar glada leenden :)
    Jag gillar färgglatt och naivt!

    SvaraRadera
  9. Konst på konst. Gillar färgerna!!

    SvaraRadera